Bus Bound - Deluxe Edition
The Deluxe Edition of Bus Bound includes the base game plus an additional unlock of the Horizon Speed 40ft–a retro-styled bus from yesteryear, and an additional pack of 3 retro-themed skins! Additionally Deluxe Edition owners will receive the Bus Pass which guarantees players day 1 access to three content expansions the moment they become available! (Expected in 2026)