Bus Bound - Bus Pack
The Let’s RIDE Bus extension gives the player access to two new buses – the K9MD and the K11M from electric vehicle specialists RIDE, the U.S. spinoff of BYD. RIDE K9MD: 40.9 feet long, 102 inches wide and a 43.6ft turning radius, the RIDE K9MD 40’ is a favorite for public transit systems, university and corporate campuses for a reason. RIDE K11M: 60.7 feet long, 102 inches wide and articulated for optimal high-passenger traversal; the RIDE K11M 60’ is ideal for high-volume urban transit systems. Move large quantities of passengers across the city with sustainability in mind.