Blow it up
Blow it up is a physics destruction game with light-puzzle elements where you shoot bombs to destroy your enemies who are hiding behind tower-like structures. Master seven unique bombs in a realistic physics simulation and explore over 70 levels of mayhem and destruction. STORYLINE An alien invasion is in full swing—mysterious, powerful creatures have descended upon BOOMTOPIA, stripping it of its natural resources and claiming dominance with their explosive superpowers. As your friends are captured one by one, you’ve had enough. Fueled by determination, you gear up to fight back. The adventure begins, but with chaos all around, can you truly survive the mayhem and rescue all your friends? FEATURES - 7 unique bombs to destroy your enemies. - Advanced physics simulation where every block behaves naturally. - Explore a world of adventure and rescue your friends! - Over 70 levels of mayhem and destruction. - TNT, confetti and fireworks for more spectacular explosions. Blow it up is the ultimate explosive experience!!