Bloody Zombies
TEAM UP. BASH BRAINS. SAVE LONDON. Bloody Zombies is a co-op brawler designed to be played both online and offline. Created for 1-4 players, fight the undead plague across the ruins of London using refined Free-Form Combat, taking down a terrifying variety of mutated zombies. ONLINE & LOCAL CO-OP – Supports up to 4 players with any combination of online and couch players. FREE-FORM COMBAT – Combine moves for chainable combos, plus unlock new abilities. LONE SURVIVORS – Choose from 4 playable characters each with customizable skillsets. FIGHT THE HORDE - Take on a diverse plague of zombies by changing tactics to match your foe. FULL CAMPAIGN – Fight across the remains of iconic London streets & landmarks in multiple levels.