Hidden Cats in London
A short and pleasant experience in the form of a hidden object game - fill the city of London with colour as you spot all the stray cats that wander around! Try the different game modes, find special cats, and unlock bonus levels! NORMAL MODE 100 cats to find! You'll get three hints to help you out with any especially sneaky strays. ADVANCED MODE Find 150 cats - this time, in random positions. In this mode you'll get hints and unlock bonus stages as a reward for spotting special cats. HIDDEN KITTENS BONUS Find 50 hidden kittens on special levels: The Book Shop, Pub, Tube Station, Music Studio, and the Palace Room.