Beautiful Sakura: Fighting Club
Beautiful Sakura: Fighting Club is a gripping continuation of Kaito’s story, set in a world of fierce battles and emotional growth. After months of relentless training, Kaito enters his first professional fighting tournament, determined to prove himself. As he climbs the ranks, he faces not only skilled opponents but also people from his past — childhood friends, former crushes, and rivals turned companions. Each fight is charged with memories, tension, and hidden emotions. With every victory and loss, Kaito grows — not just as a fighter, but as a person. Bonds are tested, old flames flicker, and the spotlight of the stage reveals more than just skill. It uncovers the heart beneath the gloves.