Batman: Return to Arkham - Arkham Asylum
Batman: Arkham Asylum exposes players to a dark and atmospheric adventure that takes them into the depths of Arkham Asylum –Gotham City’s high security psychiatric hospital for the criminally insane. Use Batman’s legendary gadgetry, strike from the shadows, and confront The Joker and Gotham City’s most notorious super villains.