Aven Colony - Deluxe Edition
Build a new home for humanity with the Aven Colony Deluxe Edition. You have been chosen to build humanity's first extrasolar settlement on an alien planet called Aven Prime, with deserts, tundras, and jungles light years from earth. Overcome the challenges when settling on a new world to build and expand your colonies into massive, sprawling cities. Look after the well-being of your citizens, manage your resources, and guide your colony to prosperity against the backdrop of the harsh and often dangerous realities of the exotic world of Aven Prime. This edition include: - Aven Colony main game - Cerulean Vale DLC: Explore the treacherous badlands of Cerulean Vale. This additional sandbox map features the harshest environment yet, and the greatest rewards. Push yourself to the limit of extrasolar survival!