Anodyne
Harking back to 16-bit adventures, Anodyne pits you as Young against a weird world inside their own subconscious. Immersed in a moody, dream-like soundtrack explore a world full of natural, urban and abstract environments, solving puzzles and defeating enemies…with a broom! Inspired by old-school 16-bit adventure classics, take part in a deep and wonderful journey exploring a large overworld and many quirky, challenging and fun dungeons to find out what awaits you in Young's subconscious.