Allen the Alien - C.O.P. Skin
He’s not just everyone’s favorite fun-loving Unopan… Allen the Alien is also one of the most dedicated leaders of the Coalition of Planets. Now, you can hit the Invincible VS arena in official Coalition attire with the C.O.P. Skin. This premium skin harkens back to the original comics, showcasing Allen’s serious side with evolved biology and the sleek new uniform he wore on Talescria in Invincible #134. Whether you’re testing your strength against Mark or squaring off against Conquest or Lucan, remind them that the Coalition of Planets never backs down. Included with this Skin are 4 color variants.