Adrian's Tale
Adrian's Tale is an action-adventure game where you control a little Hero. You have to improve your skills in order to move further through the plot, solve puzzles, fight enemies using your sword, as well as additional weapons that you can select in your inventory. One day most of the animals disappeared and Hero has to find out what happened the night when animals have disappeared and bring them back. For this purpose the Hero has to travel a lot, search for various items and weapons as well as solve puzzles, fight against enemies and bosses.