Batman: Return to Arkham - Arkham City
Batman: Arkham City sends players soaring into Arkham City - a heavily fortified sprawling district in the heart of Gotham City. Batman Arkham City introduces a brand-new story that draws together an all-star cast of classic characters and murderous villains from the Batman universe.