The Council - Episode 1: The Mad Ones
The Mad Ones is the first episode of The Council’s 5-episode season. Get the full experience with the Complete Season. The Council is an episodic game like no other. Delivering a fresh take on the Narrative Adventure, your choices and character growth truly matter. Make hard-hitting decisions, but also develop an array of skills to directly impact how the story unfolds. With permanent consequences, there is no going back. Plunge into a tale of intrigue and manipulation, with a cast of alluring characters each hiding their own dark secrets. Take the role of secret society member Louis de Richet after his invitation to a private island off the shores of 1793 England. Joining him are a number of guests, including Napoleon Bonaparte and George Washington. The strange nature of this reception goes beyond the prestigious guests – Richet’s mother has gone missing on the island, while each of the colorful cast has their own hidden agendas.