BANDAI NAMCO EntertainmentRole playing
"Get the full SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET experience with the Complete Edition which includes the main game, three DLC packs, the ""Dissonance of the Nexus"" Expansion, and bonus in-game items! Your choices are heavier and faster than a bullet. Create your own character and log in to Gun Gale Online, a world of guns and steel, where a chance encounter partners you with a rare support AI called ArFA-sys. Experience a thrilling third-person shooter with a unique story and progression of an RPG in this first-ever ""TPSRPG"" from Sword Art Online! Customize your avatar and master a wide array of weapons and skills! Choose from over 30 playable characters in online PvP, ranging from Alice and Eugeo from ""Alicization,"" season 3 of the SAO anime, to Eiji and Yuna from Sword Art Online the Movie: Ordinal Scale!"