Police Stories
Unforgiving and tense, each mission tells a story of two police operatives - John Rimes and Rick Jones, filled with infiltrating gang hideouts, rescuing hostages, making arrests and other life-threatening situations. Features: – Apprehend the suspects without resorting to violence. Fire a warning shot near them or engage them in melee combat - those are just some of the ways you can make them submit. – Issue commands to your fellow cop Rick Jones. Make sure to use him wisely - and who knows, he might save your life in return. – Randomly placed criminals, hostages and evidence make every level run unique. – As a law enforcement officer, you will have access to end-of-the-line police equipment, such as under-the-door cameras, door blast charges and many others. – Local Co-op. Complete missions together for better scores and more fun!