Green Soldiers Heroes: Extreme Bikers
Inspired by the classic and fun arcade motorcycle games of the 90s. With low-poly graphics reminiscent of the 32-bit era of console gaming. Challenge Mode Addictive gameplay that challenges players to complete 30 courses in search of the next checkpoint before the time limit. Free Mode Ride freely through the city, race at high speeds, jump over ramps and buildings. Explore every corner in search of Money Packs so you can buy new bikes.