SOEDESCOAction & adventure
Saint Kotar: In this story-and-choice driven psychological horror detective game, you play as Benedek and Nikolay – two troubled godly men in search for their missing relative in an ancient God-devoted town called Sveti Kotar. Here, an unknown presence preys upon the weak and sways on devil worship and witchcraft. Evidence points to your missing relative being involved in the grisly murders and the occult, but what is the truth? Are you also to blame for what happened? Charon's Staircase: In the 1970s, a totalitarian regime known as The Ministry ruled with an iron fist. They committed numerous inhumane and sinister acts during their reign, but those days are over, as they now aspire to join the European Union. You play as an agent codenamed: ‘Desmond’, sent by The Ministry who is tasked with retrieving and destroying classified documents from the Oack Grove estate, that reveal the horrifying activities that happened in the past. Your journey, however, leads you to an unpleasant and gruesome discovery – Project Alpha.