Planescape: Torment and Icewind Dale: Enhanced Editions
Iconic RPG Classics— Now on Xbox One! Dive into award-winning RPG classics, enhanced for modern heroes! Experience the legendary Dungeons & Dragons adventures of Planescape: Torment and Icewind Dale! - CONTENT - PLANESCAPE: TORMENT: ENHANCED EDITION Planescape: Torment: Enhanced Edition brings the strange and thrilling classic back to life! Explore the bizarre universe of Planescape, from the dirty streets of Sigil to the mysterious Outer Planes--and even the depths of Hell itself. Uncover secrets of past lives in this story-rich, tactical RPG set in a dark fantasy world at the heart of the Dungeons & Dragons multiverse. ICEWIND DALE: ENHANCED EDITION Icewind Dale: Enhanced Edition revives the original Icewind Dale campaign, alongside two full expansions: Heart of Winter and Trials of the Luremaster. Build a party of Dungeons & Dragons heroes and confront an evil stirring in the frozen tundra.