DIY Fashion Star: Complete Edition
Got a boring old blouse? Reshape it, style it, decorate it, and make it a trendy new tank top with some clothing design hacks! You're about to blow the world away with all of your fabulously stylish DIY fashion design skills to give your followers the ultimate doll makeover. Get creative with super-fun, sweet doll dress-up projects. Use your outfit designer imagination and turn your ordinary clothes into OMG-to-die-for stylish DIY dress-up outfits! Features: - Complete awesome DIY fashion design dress-up clothing projects. Turn your boring old clothes into amazing new stylish outfits! - Redesign new clothes and decorate them with new patches and accessories! - Cut out patterns, sew on decorations, and add splashes of color onto your fashion designs! Unleash the inner fashionista you've always been destined to be! - Give your doll a unique look with new stylish hairstyles and a new face-painting option! - Manage your very own DIY fashion dreamhouse studio from the comfort of your home and make videos of your dolly creations to gain followers. Become a famous fashion super stylist! - Take pictures of your doll dressed in your DIY designer outfits and compete in selfie contests with other DIYers! - Get a stunning, sweet doll makeover to look extra pretty in your DIY clothing! - Transform your doll's style with 20 new and captivating clothes that will add a touch of sparkle to her look! Take selfies with your new DIY clothes and compete in selfie contests! Run your own fashion designer channel and post videos of your DIY outfits to gain a huge fan base! To all DIY game lovers, unleash your creativity and dive into the world of doll dress-up inspired outfits!