Raiders of the Broken Planet - Ultimate Edition
Experience the full Raiders of the Broken Planet epic adventure with this Ultimate Edition. Get all four premium campaigns for Raiders of the Broken Planet including Alien Myths, Wardog Fury, Hades Betrayal and Council Apocalypse, plus five incredible premium character skins for an unbeatable price! Raiders of the Broken Planet is a novel 4 vs 1* adventure where you experience both sides of the story: Team up with other Raiders, or change sides and foil their missions, fighting as an Antagonist with the enemy at your side. Each campaign adds new missions, characters and skins, and can be played in any order the players choose.