550 Mercury Points
Mercury Points is the virtual currency used in Spacelords to obtain numerous items in the game. You can purchase Mercury Points in different sized packs of various quantities: 550, 1200 and 2500. You receive a discount when purchasing the largest sized packs. Mercury Points allow you to unlock premium skins, loadouts, or can be exchanged for Gold.