Hairdresser Liquidator Bundle
Chornobyl Liquidators: Chornobyl Liquidators is not a fantastic tale of exploring the Zone. It's a story about real people facing a real threat — the CNPP disaster. Invisible radiation, KGB, difficult moral choices... Do you have enough courage and strength to take on this challenge? HAIRDRESSER SIMULATOR: Create new hairstyles for customers. Cut, dye, and style to perfection. Enhance your skills and master the craft. Run your business and renovate your salon. Generate profit, hire employees - aim to the top!