Fallout 76: Gone Fission Deluxe Edition
Bethesda Game Studios, the award-winning creators of Skyrim and Fallout 4, welcome you to Fallout 76. Twenty-five years after the bombs fell, you and your fellow Vault Dwellers—chosen from the nation’s best and brightest – emerge into post-nuclear America on Reclamation Day, 2102. Play solo or join together as you explore, quest, build, and triumph against the wasteland’s greatest threats. Explore a vast wasteland, devastated by nuclear war, in this open-world multiplayer addition to the Fallout story. Experience the largest, most dynamic world ever created in the legendary Fallout universe. Kick back and cast away with the new fishing feature, where you can fish anywhere you can swim! To get started, head on over to Fisherman’s Rest to unlock your first Fishing Rod. Combine different types of baits and mod your Rod to lure over thirty types of fish, including some elusive Local Legends. Host a wasteland cookout to share new recipes, display your trophies at your C.A.M.P. or feed the enigmatic Linda Lee for Legendary rewards. Immersive Questlines and Engaging Characters Uncover the secrets of West Virginia by playing through an immersive main quest, starting from the moment you leave Vault 76. Befriend or betray new neighbors who have come to rebuild, and experience Appalachia through the eyes of its residents. Seasons Progress through each season and unlock free rewards like consumables, C.A.M.P. items and more, by completing limited-time challenges. Multiplayer Roleplaying Create your character with the S.P.E.C.I.A.L system and forge your own path and reputation in a new and untamed wasteland with hundreds of locations. Whether you journey alone or with friends, a new and unique Fallout adventure awaits. Mountain Splendorland The story lives and breathes through the world of Fallout 76, which brings to life six distinct West Virginia regions. From the forests of Appalachia to the noxious crimson expanses of the Cranberry Bog, each area offers its own risks and rewards. A New American Dream Use the all-new Construction and Assembly Mobile Platform (C.A.M.P.) to build and craft anywhere in the world. Your C.A.M.P. will provide much-needed shelter, supplies, and safety. You can even set up shop to trade goods with other survivors. Fallout Worlds Play unique adventures in Appalachia with Fallout Worlds, which is an evolving set of features that give players the capability to play Fallout 76 in unique ways with customizable settings.