Baki Dou: Blood Arena
Step into the shoes of Baki Hanma in this action-packed 2D anime fighting game. This bundle includes the Musashi DLC, a brand-new battle inspired by the latest season, Baki Dou. Enter the arena for an intense showdown as Baki takes on the legendary swordsman in a brutal, high-stakes fight. New visuals, new animations, and an unforgettable duel await.