Let's Sing 2026 with International Hits - Gold Edition
The global karaoke party returns with Let’s Sing 2026, your ultimate ticket to fun-filled nights and unforgettable performances. Whether you're warming up your vocal cords solo, teaming up in duets, or competing with friends, Let’s Sing 2026 delivers an unbeatable playlist, and endless entertainment! Gold Edition: The Let's Sing 2026 Gold edition includes 35 songs, as well as a one month free trial + 3 months of VIP Pass. Featuring 35 chart-topping songs there's something for everyone—from modern hits to timeless classics. - Billie Eilish – BIRDS OF A FEATHER - Chappell Roan – HOT TO GO ! - Gracie Abrams – I Love You, I'm Sorry - Selena Gomez – Single Soon - Lizzo – 2 Be Loved (Am I ready) - Shaboozey – Good News - Ed Sheeran feat Lil Baby – 2step ...And many more! Key Features: * Sing along to official music videos for an authentic experience * 4 exciting game modes for solo players and groups * Up to 4-player support – perfect for parties and family gatherings * Use your smartphone as a mic with the free companion app * 1-month FREE VIP Pass included – unlock 180+ additional songs * Whether you're a first-time performer or a karaoke king or queen, Let’s Sing 2026 invites you to step into the spotlight. Get ready to take the stage!