Halls of Torment - The Bog Bundle
Halls of Torment is a horde survival game with a pre-rendered retro look reminiscent of RPGs from the late 90s. Choose one of many hero characters and descend into the deadly Halls of Torment. Fight unholy horrors from beyond and survive wave after wave of enemies until you face one of the tormented Lords. Strengthen your hero with character traits, abilities, and items. Create a new powerful build during each run. Explore various underground expanses and find new powerful items that enable you to venture even deeper into the abyss. Beyond the cursed Halls lie the Boglands—a sunken realm of creeping roots, drowned spirits, and creatures that never died quite properly. This large expansion for Halls of Torment opens a festering new frontier, introducing fresh heroes, mechanics, and challenges for those who believe they've tamed the torment.