KlabaterStrategy
The Amazing American Circus - Roll up and play a deck-building game like no other! Gather weird and wonderful performers, amaze audiences, explore Gilded Age America, and transform your run down circus into an entertainment empire. Play your cards right and you could claim the crown of greatest showman from P.T. Barnum himself! Moonshine Inc. is a faithful reflection of the moonshine craft - fermentation and distillation based on chemical formulas behaving as natural processes. Realistic recreation of an American moonshiner’s business, with all its challenges after all, ain't nothin’ illegal ‘til you get caught! Heliborne - Fly some of the best helicopters in the world – from the classic machines of the 1950s to the modern gunships of the 21st century. Play missions with your friends and compete with players from all around the world in various multiplayer modes! Crossroads Inn is a real-time management sim set in an original fantasy world of Delcrys. Build and manage your tavern, make visiting adventurers happy, and your services famous all over the land. Play freely in Sandbox mode or follow the rich story in a Campaign.