Cowboy Kart + Cave Ranger
Giddyup and get ready for some old fashioned fun, ya’ll! Two western games in one bundle. Cowboy Kart is old school racing in the old west. Hurl horseshoes, drop cow-pies, and toss some TNT in this wily and wild game from the '90s.... the 1890s that is! It supports up to 4 players split-screen. Cave Ranger is an 8-bit inspired, retro platform game. Rescue sheep, fight outlaws, and face down dangerous critters. With a whip and pistol at his disposal, the cave ranger must traverse old mines, water reservoirs, and even a sawmill! It is a lighthearted, laid-back western, full of platformer fun.