Warhammer 40,000: Mechanicus Anthology
The Warhammer 40,000: Mechanicus Anthology brings together both the original Mechanicus and Mechanicus II in one Omnissiah-blessed package. Take command of the Adeptus Mechanicus across two theatres of war, each with distinct tactical demands. In the first game, explore xenos tombs, race against the Necrons’ awakening, and make decisions that shape your campaign. In the sequel, face the Necron threat once more – or lead them for the first time, experiencing both sides of an epic planetary conflict over two fully realised campaigns.