Midnight WorksRacing & flying
Kanjozoku Game, Mudness Offroad & Buried Alive Bundle offers a trio of intense experiences, each designed to push your limits in different ways. From underground racing to offroad endurance and psychological survival, this collection delivers high stakes across every terrain. Kanjozoku Game throws you into the heart of outlaw racing culture, where custom-built machines blaze through neon-lit highways. Tune every part of your ride and prove your dominance in a world where every second counts. Mudness Offroad challenges you to take on nature’s most unforgiving paths. Cross rugged environments, complete demanding tasks, and manage your vehicle through shifting terrain and extreme weather. Buried Alive takes a darker turn, trapping you in an eerie, confined space with no clear escape. You’ll need to think fast, stay calm, and survive the unknown using only your instincts and what little you can find. This bundle is built for players who crave danger, depth, and the thrill of the unexpected.