World of Outlaws: Dirt Racing
The Official Game of The World of Outlaws, built in collaboration with iRacing! Race in both the premier World of Outlaws Sprint Car and Late Model Series, as well as 4 additional DIRTcar classes across 13 real-world tracks. Upgrade your cars, build your team, and expand your facilities to stay competitive with the best of the best on your way to becoming a World of Outlaws Champion in Career Mode! Then, prove you're Outlaw Tough when you take on up to 25 other racers in Online Multiplayer! With over 40 total tracks to race, there's something for every dirt racing fan!