Focus EntertainmentAction & adventure
Insurgency: Sandstorm 4-Year Anniversary Edition includes: - Base game - Year 1 Pass: 16 cosmetic sets - Year 2 Pass: 4 instantly unlocked reward items and 16 cosmetic sets - Year 3 Pass: 16 cosmetic sets - Year 4 Pass: 16 cosmetic sets Customize your Security and Insurgent fighters from head to toe with the Year 1, Year 2, Year 3 and Year 4 Passes, which includes themed weapon skins and gear sets! Engage in intense modern firefights in the definitive tactical FPS! Battle in the war-torn environments of a contemporary conflict through a series of intense co-op and PvP multiplayer modes. Feel every bullet in thrilling close-quarters combat as your team fights toward victory. - Battle across expansive maps in up to 14-versus-14 player game modes, or 8 player co-operative against AI, now with machine gun mounted drivable vehicles. - Fully customize your soldiers and weapons. - Get immersed with realistic ballistics and stunning attention to detail. - Unprecedented audio design with positional voice-chat for heart-pounding immersion.