Empire of Sin - Premium Edition
The Premium Edition grants access to all Deluxe Edition content - the mobster pack, Golden Weapon set and Curb Stomp Execution kill - plus two post-launch expansions and the stylish Al Capone’s Fur Coat costume. Empire of Sin is a new strategy game brought to you by Romero Games and Paradox Interactive that puts you at the heart of the ruthless criminal underworld of 1920s Prohibition-era Chicago. Slip into the shoes of one of the fourteen real and historically inspired mob bosses such as Al Capone, Stephanie St. Clair or Goldie Garneau and assemble a rag-tag gang, build and manage your criminal empire, and defend your turf from rival gangs. It’s up to you to hustle, charm and intimidate your way to the top and do whatever it takes to stay there - break a leg!