SCARLET NEXUS Brain Punk Bundle
The Brain Punk Bundle is a set of additional content for in-game use. Content includes: - SCARLET NEXUS Digital Artbook & Digital Soundtrack This includes the full 39-song soundtrack and artwork that built the incredible world of SCARLET NEXUS, including the opening theme song "Dream In Drive". - Battle Attire Set -Red- costume set for all characters This includes the additional costume set "Battle Attire Set -Red-" for all characters to use in-game. *SCARLET NEXUS Digital Artbook & Original Soundtrack is an application for Xbox One and Xbox Series X/S only.