Enigmatis 3: The Shadow of Karkhala
Learn about the finale of the exciting detective series! The demonic preacher has escaped to the remotest mountains in pursuit of a grim secret that could give him ultimate power. He has already eluded the investigation of the protagonist detective and her partner Hamilton twice: once in Maple Creek, and again in Ravenwood. It’s no mystery that this time it’s personal.