The Jackbox Party Pack 5
It’s the biggest Party Pack yet with five party-saving new games! 1) The pop-culture trivia mash-up YOU DON’T KNOW JACK: Full Stream (1-8 players). The classic returns, full of wild new surprises. 2) The what-if game Split the Room (3-8 Players). Create strange and divisive hypothetical situations. 3) The lyric-writing game Mad Verse City (3-8 players). Channel your inner MC as a rap battling robot. 4) The competitive drawing game Patently Stupid (3-8 players). Create odd inventions to solve bizarre problems. 5) The deadliest game show in the Crab Nebula, Zeeple Dome (1-6 players)! Fling yourself at bloodthirsty aliens to win millions of Zubabucks! Play using your phones, tablets or computers. No extra controllers needed! NOTE: The Jackbox Party Pack 5 is in English only. NOTE: The game is local multiplayer but can be enjoyed over streams with remote players.