Beatsplosion for Kinect
Step through Kinect into the crazy world of subatomic particles. Move to the beat of the music, punch your way through quarks and neutrinos, and smash everything into smithereens! Daily use may result in getting seriously fit! Earn higher skill belts to unlock new levels that challenge your rhythm and coordination. Get your sweat on as the tempo increases, and pit yourself against the epic black belt challenge at a blazing speed of 200 bpm! Get up and make stuff 'splode!