Batman: The Telltale Series - The Complete Season (Episodes 1-5)
Enter the fractured psyche of Bruce Wayne and discover the powerful and far-reaching consequences of your choices as the Dark Knight. In this gritty and violent new story from the award-winning creators of The Walking Dead – A Telltale Games Series, you'll make discoveries that will shatter Bruce Wayne's world, and the already fragile stability of a corrupt Gotham City. Your actions and your choices will determine the fate of the Batman. Includes access to all five episodes (Episode 1 available now, Episodes 2-5 coming soon) in this all-new series from the award-winning studio, Telltale Games.