Marlow Briggs and the Mask of the Death
A new breed of WARRIOR returns, committed to destroying the enemies of FREEDOM! No-nonsense hero Marlow never shied away from danger or trouble. But now he faces his ULTIMATE challenge. Blasting into Central America, he has an industrial evil to defeat whilst bound to an ancient Mayan Death Mask who’s had no-one to talk to for 2000 years. With cliffhanger over the top action and cinematic gameplay, Marlow Briggs takes inspiration from the best of blockbuster films, comic book heroes, and action games with its focus on relentless high-octane combat, exotic and danger filled environments and epic set pieces.