Planet of Lana II - Supporter Pack
Step into the cinematic world of Planet of Lana with the Supporter Pack, a heartfelt collection celebrating creativity, care, and imagination and inviting fans to walk a little closer beside Lana and Mui. Inside, you’ll discover: Digital Art Book Explore the evolution of the game’s painterly world, from lush forests and tropical reefs to snowy peaks and makeshift cities, alongside characters, creatures, locations, in-game scenes, and concept art. Language Companion Discover the game’s fictional language, learn basic phrases, gain insight into select dialogue while diving deeper into the lore of Novo. Thank you for helping us bring this hand-painted world to life.