Planet of Lana II - Supporter Edition
Embark on an unforgettable cinematic puzzle journey with Lana and her loyal companion Mui. Planet of Lana II Supporter Edition Includes Planet of Lana II As greed and power divide the tribes of their home planet, Lana and her little companion, Mui, must stand together against the forces reshaping their world – struggling not just for survival, but for the soul of their home. Planet of Lana II Supporter Pack The Planet of LanaII Supporter Pack lets you step deeper into Lana and Mui’s world. Enjoy a digital art book and the Novo Language Companion, a guide to the game’s language.