Star Ores Inc.
Star Ores Inc. is an intergalactic mining adventure that catapults you onto an abandoned space station in the middle of space. As a freshly minted entrepreneur, you begin your career in a world full of ores, machines, and galactic possibilities. Dig through massive asteroids and extract rare minerals, which you refine into valuable high-tech products. With the help of specialized robots, conveyor systems, and automated machinery, you build an efficient production chain—from raw material extraction to sales. But that's just the beginning: - Explore hidden sectors, reactivate old terminals, and upgrade your laser to unearth even deeper treasures. Strange infestations are waiting for you to clear them. - Customers from every corner of the galaxy flock to your station to buy your products. - Activate the space station, perfect your operations, and become a legend of space mining. Start your career at Star Ores Inc. now.