Secret Neighbor
A group of kids are trying to break into their suspicious Neighbor's basement to rescue their missing friend. Only problem is that one of the kids is a traitor - a Secret Neighbor in disguise. His job is to gain the trust of other players and betray them. Kids win if they get into the basement. Playing as a child: - Collect keys - Save you friends from the Neighbor - Cooperate but don`t trust anyone If you are lucky enough to play as Neighbor: - The house is your territory! Use it to separate, scare and confuse intruders. - Use your gadgets to get advantage over the kids' team. - Gain trust amongst your foes and attack in the right moment. - Protect your basement! Step into the world of Secret Neighbor, either solo or with your friends, and check out the two new characters, revamped graphics, and hilarious emotes! Meet the new characters hailing from the Hello Neighbor 2 universe: Quentin and The Taxidermist. These new additions to the explorers and Neighbors rosters bring a fresh set of skills that will change the ways in which you can infiltrate the basement. Featuring a visuals overhaul, two additional characters, and a wide array of new skins and emotes, this season in Secret Neighbor is not one to be missed!