art of rally
"To do something dangerous with style is art..." art of rally is a stylized experience inspired by the golden era of rally from the creator of Absolute Drift Race across the world through colorful and stylized environments in top-down view. Compete for first place in the leaderboards with daily and weekly challenges. Will you master the art of rally? - Experience the golden era of rally in Career mode, travelling across 72 stages from Finland to Sardinia, Norway, Japan, Germany and Africa. - Get behind the wheel of your favorite vintage cars, ranging from the 60’s to the 80’s, Group B, Group S and Group A. - From beginner-friendly options to driving modes that’ll challenge the most expert drivers, all players can tackle the races using their favorite rally driving tricks: Scandinavian flick, counter steering, left foot braking, handbrake turns. - Get your name at the top of the Leaderboard in our daily and weekly challenges. - Show off your driving skills, or simply your favourite landscapes, with the integrated Photo and Replay mode"