Turbo Dash Kart & Buried Alive & Kanjozoku Game Bundle delivers a thrilling mix of high-speed racing, chaotic kart action, and tense survival horror. From colorful circuits to night-time urban highways and claustrophobic escape scenarios, this bundle offers variety, excitement, and pure adrenaline. - Kanjozoku Game throws you into high-stakes street racing inspired by Japanese car culture. Build and tune your car, dodge rivals, and prove your dominance on dark, winding highways. - Turbo Dash Kart takes the action to chaotic, colorful tracks where quick reflexes and clever upgrades decide the winner. Choose your racer, enhance your kart, and master twists, turns, and surprises. - Buried Alive challenges you to survive in dark, confined spaces. Explore, make quick decisions, and escape before time runs out. Three games. Three challenges. One unforgettable ride.