Garten of Banban 6
Survive the never-entered levels of Banban’s Kindergarten! After the events of Garten of Banban 4, you are forced to run away and delve even deeper into the mysterious establishment that is Banban’s kindergarten. You are heading down to where no human dares to be. No more friends to make… You have run out of friends to make. From now on, you only meet new enemies who will make sure you never feel alone! In Banban’s Kindergarten, there are enemies to be made in every corner! Additional language: - Ukrainian (UA/УКРАЇНСЬКА).