EDENGATE: The Edge of Life
A gifted young scientist, Mia Lorenson, wakes up in an abandoned hospital full of questions—and precious few answers. What happened to her? What happened to the world? Developed during the global pandemic, Edengate: The Edge of Life is an interactive experience reflecting on feelings of uncertainty, isolation, longing and hope. Experience Mia’s emotional journey as you explore the desolate city of Edengate, unraveling its mysteries and memories, accompanied by emotional voiceover performances and a breathtaking score by critically acclaimed composer Laryssa Okada. Find hope in the face of devastation and discover what connects us to the world.