The Pew Pew Bundle Vol. 1
Prepare to fire! Four incredible shooter-focused favourites in one explosive bundle: Black Paradox: Unleash an arsenal of weapons, power-ups, drones, and other upgrades to defeat the galaxy’s most dangerous criminal organization in this fast-paced roguelite shoot 'em up. Bleed 2: A furiously fun and fast-paced run-and-gun arcade action game. Pink-haired heroine Wryn, the world’s greatest – and only remaining – hero, returns to defend the globe from an invading force of villains. Shikhondo: Soul Eater: Set within a beautiful and bizarre world of Asian mythology, this Korean bullet-hell shoot ‘em up offers intense action across a variety of game modes, including Arcade, Hardcore, and Local Co-op. XenoRaptor: Take on heavily-armed space dragons in this frantic twin-stick shooter. Strip defeated foes of their parts to assemble the ultimate weapon. Harness the power of railguns, tractor beams, mind control, and much more.