Amanda the Adventurer 3
In Amanda the Adventurer 3, continue Riley Park’s journey, immediately following the events of the previous game, as they discover the truth behind the ongoing mysteries surrounding Amanda and Hameln. After being left a mysterious tape by their Aunt Kate that set into motion a series of events surrounding the children’s show Amanda the Adventurer, Riley Park survived their Aunt’s attic only to find more mysteries and danger awaiting at the Kensdale Public Library. With the help of a mysterious masked woman, Riley barely escaped the library with their life, and now must explore the abandoned Hameln facilities. In the final game, play through a return to form taking the best elements of both previous games to create an experience that is bound to thrill both returning and new players alike.