Path of Exile 2 Free Weekend
Join the Free Weekend between May 29 - June 1 PDT for access to Path of Exile 2: Return of the Ancients! Explore over 50 hours of new endgame content as you battle through five new storylines, face 15 formidable bosses including four new Pinnacle encounters, and reshape your journey through a completely reimagined Atlas Tree. Forge your path with two new Ascendancy classes - the Martial Artist and Spirit Walker - while mastering powerful new crafting systems, discovering devastating unique items, and taking on an all-new challenge system. There are no limits to character leveling, and all progress made during this period will be saved to your account.